Faceți căutări pe acest blog

Rugăciune pentru Muncă


Această rugăciune este disponibil în urmatoarele limbi: engleză - spaniolă.

Dumnezeu milostiv,

Îmi cer scuze pentru orice neascultare și infracțiunile împotriva ta. Recunosc că am reușit. Iartă-mă.

Vă rog să-mi înțelepciunea ta. Am nevoie de tine.

Nu permiteți altora să fure fructele muncii mele. Nu vreau să cad în blestem.

Ai dreptate la muncitor. Mulți proprietari de afaceri sunt abuzivi. Ei ar îndrăzni să-l concedieze pe angajat cu mâinile goale.

Există șefi care tratează angajații cu cruzime. Ei sunt asupriți de munca grea. Îi pasă doar ce le place. Nu le pasă de ceilalți. Te rog, salvează-mă la ei.

Înrobitoare și muncă abuzive sunt oribile. Nu mă lăsa să trăiesc o viață amară din cauza unui loc de muncă prost.

Ascultați cu o inimă plină de milă. Uite cât de multă presiune se impune a lucrătorilor. Te rog dă-mi. Livreaza ne !.

Dar, de asemenea am nevoie pentru a fi un excelent profesionist. Dă-mi abilitățile de a crea opere magnifice. Știu că binecuvântarea ta va da-mi succes.

Te asigur că ...

- Voi ajuta oamenii care au nevoie de alimente pentru a mânca;

- Eu voi fi generos cu alții, cu binecuvântările mele;

- Eu nu va cere nimeni să se întoarcă ceea ce le-am dat de bună voie;

- Voi da cu împrumut multor oameni. Dar eu nu va mai împrumuta de la nimeni.

Vă rog să binecuvânteze mine. Eu vă întreb cu toată inima mea. Binecuvântarea ta va prospera munca mea, familia mea, posesiunile mele și viitorul meu.

Deschideți cerurile. Deschide comorile tale generoase. Se toarnă ploaie ta de binecuvântări peste mine. Lasă-mă să le primesc astăzi.

Permiteți prosperitate pe economiile mele, lucrarea mâinilor mele și țara mi-ai dat.

Eu voi fi ascultător pentru tine. Voi urma poruncile tale. Exemplu ta de viata este felul meu de viață.

Ai lucrat sase zile si sa odihnit în ziua a șaptea. Voi face la fel.

Ajută-mă aduna familia mea și mă bucur cu ei. Vă vom lăuda pentru roadele muncii mele. Vă vom mulțumesc pentru binecuvântările pe care ne-ai dat.

În numele lui Isus,

Amin.

______________________________

Mă bucur că te-ai rugat "Rugăciune pentru Muncă"!

Acum vă invit să faceți o altă rugăciune. Acesta este cel mai important rugăciune.
Această rugăciune va beneficia eternitate ta.

Vă rugăm să urmați acest link:

Rugăciunea de mântuire


______________________________

Rugăciune pentru muncă. Ce părere aveți de această rugăciune?

Vă rugăm să lăsați comentarii de mai jos.

Mulțumesc!


Inspirat pe aceste versete din Biblie: Geneza 3:17 - Geneza 31:42 - Exodul 1:11;13-14 - Exodul 20:10 - Exodul 36:2 - Leviticul 23:3 - Deuteronom 12:7;18 - Deuteronom 14:29 - Deuteronom 15:10 - Deuteronom 23:20 - Deuteronom 24:19 - Deuteronom 26:7-8 - Deuteronom 28:12;33 - Deuteronom 30:9
Biblie - Imagini: Muncă

Un comentariu:

  1. Tastați aici numele job-ul dorit. Lasa pe altii sa te rogi ajuta pentru asta.

    Sunteți de asemenea bineveniți să adăugați mesaje motivationale. Sfaturi pentru persoane aflate în căutarea unui loc de muncă. Versete biblice.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Vă rugăm să lăsați o întrebare sau un comentariu bun și constructiv aici.