Faceți căutări pe acest blog

O rugăciune pentru o soție


Această rugăciune este disponibil în urmatoarele limbi: engleză - spaniolă.

Marea Dumnezeu al iubirii,

Am cerut ajutorul. Vă rog să mă asculți.

Recunosc că nu știu nimic de dragostea adevărată. Am nevoie de înțelepciunea ta.

Am cautat pentru femeia potrivita. Nu i-am găsit.

Dumnezeu, stii cine va fi soția perfectă pentru mine. Ajută-mă să găsesc o femeie virtuoasă.

Această situație provoacă necaz și chin în sufletul meu.

Va rog sa ma duc la ei. Ai ajutat Isaac a găsi Rebeca. Ai ajutat Iacov a satisface Rachel. Ghid mine !.

Am înțeles de asemenea că trebuie să fac partea mea. Am trebuie să devină un om în funcție de imaginea ta. Știu că va primi binecuvântarea ta.

Mă rog pentru o soție; și vă promit că ...

- Voi aștepta cu răbdare pentru ea.

- Voi arăta mereu sensibilitate ei.

- Eu voi fi dispus să ierte și restabili.

- Eu nu o va ignora. Voi asculta mereu la ei.

- Eu voi fi milostiv cu ea. Încet la mânie și bogat în bunătate.

- Nu voi avea afacerile casual, cu alte femei. Eu știu că vor devia inima mea departe de soția mea.

Dragostea mea o va însoți. Se va îndura până la capăt.

Dragostea mea pentru ea va fi întotdeauna constantă.

Dragostea mea pentru ea va ajunge cerurile.

Legământul Meu va rămâne credincios.

Ea va avea încredere în mine.

Iubirea noastră va depăși alte placeri in viata.

Ajutați-ne să crească o dragoste stabil. Ajutați-ne practica iertarea.

Ajutați-ne elimina infracțiuni reciproce. Vreau iubirea și nu ura.

Eu nu sunt un om perfect. Dar mă rog ca ea nu mă va urî.

Timpuri dificile ar putea veni.

Vreau să fiu ca tine Isus. Vreau să fie primul care să ajute atunci când ea are nevoie.

Dumnezeu, vreau să fie un om curajos care ea poate respecta. Un soț ea admiră.

Mă rog ca ea nu va lepăda de Mine de dragoste și credincioșie ei.

Am binecuvânteze o să fie cineva care mă sprijină în munca mea.

I-am binecuvânta astfel încât ea poate înflori cu dragostea mea.

Am binecuvânta ei de a deveni o soție care are grijă de noi.

Am binecuvânta o să rămână o femeie frumoasă.

Declar că doar dragostea ei mă vor satisface în orice moment.

Dumnezeu, ne binecuvânteze. Astfel, ne vom bucura de deliciile de dragoste pentru totdeauna.

Ne binecuvânteze în scopul de a forma o familie. Dă-mi înțelepciunea și dragoste pentru a face posibil acest lucru.

În numele lui Isus,

Amin.

_____________________________

Mă bucur că te-ai rugat "O rugaciune pentru o sotie"!

Acum vă invit să faceți o altă rugăciune. Acesta este cel mai important rugăciune.
Această rugăciune va beneficia eternitate ta.

Vă rugăm să urmați acest link:

Rugăciunea de mântuire


_____________________________

Ce părere aveți de această o rugaciune pentru o sotie?

Vă rugăm să lăsați comentarii de mai jos.

Mulțumesc!


O rugaciune pentru o sotie, inspirat pe aceste versete din Biblie: Geneza 1:26 - Geneza 24 - Geneza 29 - 1 Regi 11:1-2 - 1 Cronici 16:34 - Psalmii 13:5 - Psalmii 25:6-7 - Psalmii 31:3;7 - Psalmii 33:22 - Psalmii 36:5 - Psalmii 52:8 - Psalmii 57:10 - Psalmii 63:3 - Psalmii 85:7 - Psalmii 86:17 - Psalmii 89:28;33 - Psalmii 90:14 - Psalmii 92:2 - Psalmii 94:18 - Psalmii 103:8 - Psalmii 119:149 - Psalmii 132:10 - Psalmii 136:4-9;12-18;23 - Proverbe 5:19 - Proverbe 7:18 - Proverbe 10:12 - Proverbe 15:17 - Proverbe 17:9 - Eclesiastul 9:1 - Cântarea Cântărilor 1:2;7
Biblie - Imagini: Sotie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să lăsați o întrebare sau un comentariu bun și constructiv aici.