Faceți căutări pe acest blog

Rugăciune pentru un soț

Rugăciune pentru un soț

Această rugăciune este disponibil în urmatoarele limbi: engleză - spaniolă.

Dumnezeu al iubirii,

Am ridica rugăciunea mea pentru tine.

Te rog ajută-mă să găsesc un soț bun. Un om pe care eu pot iubi fără rezerve. Un bărbat care mă va iubi modul în care Biblia ne învață.

Nu vreau să-mi pierd timpul cu iubitorii ocazionali.

Vreau să se unească cu un om al lui Dumnezeu. O mie de generații va veni la noi. Toate acestea vor fi binecuvântate copii.

Biblia spune că ai făcut om după chipul și asemănarea ta. Vă rog să-mi un soț care se va comporta la fel ca fiul tău adevărat.

Mă rog ...

El va fi un bun ascultător.

El va fi întotdeauna dispus să mă ajute când are nevoie de el.

El nu mă va abandona.

El va fi capabil să mă ierți, atunci când nu reușesc.

El nu va fi un om dat la afacerile romantice cu alte femei. Regele Solomon nu a reușit în acest fel și inima lui a fost deviat de la tine.

El va menține întotdeauna constantă lui dragoste. El va păzi legământul lui credincios cu mine.

El va fi un soț milostiv și plin de compasiune. El va fi un om încet la mânie.

El va fi un om care știe cum să lupte în viață. Vom reuși.

El va aminti mereu să-mi arate tandrețea și afecțiunea lui.

Dragostea Lui mă va mângâia în momente dificile în viață.

Grija Sa mă va motiva să continui.

Dragostea Lui va ajunge la ceruri.

Dragostea Lui va dura o viață întreagă.

Dragostea Lui nu va avea sfârșit.

Doamne, te rog ajută-mă să trezească interesul meu în toate proiectele și activitățile sale. Vreau să știți că Eu sunt adevărata ei partener in viata.

Ajută-mă să vorbesc bine de cât de mult mă iubește.

Eu vestesc că ...

- Numai iubirea Lui mă va sătura.

- Dragostea Lui mă va face cânta de bucurie.

- Eu voi fi capabil să se încreadă în iubirea sa.

- Mă voi bucura în dragostea Lui, în ciuda neliniștea și durerile în viață.

- Voi deveni o sotie ofertă, fermecător și frumos la ochi. Dragostea mea îl va captiva tot timpul.

- Vom trăi iubitor reciproc în perioadele de abundență și lipsa.

- Voi înflori alături de el în timp ce trăiesc încrezător în dragostea Lui.

- Dragostea Lui pentru mine va fi mai mult decât viața.

- Voi bucura sărutările buzele mai mult decât vinul.

Și împreună vom bea paharul de dragoste.

... Amin

___________________________________

Mă bucur că te-ai rugat "Rugăciune pentru un soț"!

Acum vă invit să faceți o altă rugăciune. Acesta este cel mai important rugăciune.
Această rugăciune va beneficia eternitate ta.

Vă rugăm să urmați acest link:

Rugăciunea de mântuire


___________________________________

Ce părere aveți de această rugăciune?

Vă rugăm să lăsați comentarii de mai jos.

Mulțumesc!

Rugăciune pt Soț; inspirat pe aceste versete din Biblie: Geneza 1:26 - Exodul 20:6 - Numeri 6:25 - Numeri 14:19 - Deuteronom 10:18 - 1 Regi 11:1-2 - 1 Cronici 16:34 - Iov 10:12 - Psalmii 21:7 - Psalmii 25:6;7 - Psalmii 31:7 - Psalmii 36:5 - Psalmii 52:8 - Psalmii 63:3 - Psalmii 85:7 - Psalmii 86:17 - Psalmii 89:28;33 - Psalmii 90:14 - Psalmii 92:2 - Psalmii 94:18 - Psalmii 101:1 - Psalmii 103:8 - Psalmii 119:76;149 - Psalmii 130:7 - Psalmii 136:5-9;12-25 - Proverbe 5:19 - Proverbe 7:18 - Proverbe 15:17 - Proverbe 17:9 - Cântarea Cântărilor 1:2;7 - Biblie - Imagini: Soț

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să lăsați o întrebare sau un comentariu bun și constructiv aici.