Faceți căutări pe acest blog

Rugăciunea de Mântuire

Această rugăciune este disponibil în urmatoarele limbi: engleză - spaniolă.

Rugaciunea Mantuirii este, probabil, cel mai important rugăciune. Ar trebui să ne numim # 1 rugăciunea.

Această rugăciune va ajuta să începeți o relație cu Dumnezeu. Cu această rugăciune veți:

- Accepta că Dumnezeu te iubește,
- Accepta că ești păcătos,
- Accept iertarea Lui de păcatele voastre,
- Accepte planul Său mântuire pentru viața ta,
- Și, accepta pe Isus Hristos ca Mântuitor personal.

Să ne rugăm:

"Dumnezeu, aceasta este prima mea rugăciune pentru tine. Eu o fac pentru că am nevoie de tine.

Accept că eu sunt un păcătos. Eu nu sunt parte din familia ta. Dacă mor astăzi, viața mea va fi pierdut pentru totdeauna. Nu vreau asta. Vreau viața ta veșnică.

Biblia spune că mă iubești. Ai dat viața fiului tău. Aceasta a fost o jertfă să mă salveze. Isus a murit în locul meu.

Nu pot să înțeleg acest sacrificiu. De ce mă iubești atât de mult?

Acum vin la voi cu o inimă umilă.

Accept mântuirea ta. Accept iertarea pentru păcatele mele. Mărturisesc că Isus Hristos este Domnul vieții mele. El este singurul meu salvator. Eu cred că Duhul Sfânt La înviat pe Isus din morți.

Pentru toate acestea, am acum vestesc că am salvat. Am dreptul de a fi un copil al Tatălui ceresc. Acum eu aparțin familiei tale. Am devenit un moștenitor al tuturor binecuvantarea ta.

Mulțumesc lui Dumnezeu. Mulțumesc Isus. Mulțumesc Duhul Sfânt.

Amin."


Felicitări !!!

Tocmai ați rugat rugăciunea mântuire. Acum sunteți parte din familia lui Dumnezeu. El este tatăl și suntem frați.

Biblia ne învață că există multe binecuvântări de așteptare pentru tine. Tot ce trebuie să faceți este să le citească și să creadă. Dumnezeu poate să vă dea succes deplin în viață.

Vă încurajez să se alăture unui grup de oameni care iubesc pe Dumnezeu. Studiați Biblia cu ei. Aflați toate beneficiile, privilegiile, drepturile și responsabilitățile pe care le au în familia lui Dumnezeu.

Completați acest chestionar și voi:

- Binecuvântează viața ta când mă rog pentru cititorii mei,
- Vă ajută să găsească resurse pentru a cunoaște mai multe despre Dumnezeu, și
- Să vă anunțe când am publica noi rugăciuni.



În sfârșit, în cazul în care sunteți curios să știu unde am ajuns aceste linii să se roage cu? Permiteți-mi să vă împărtășesc versetele biblice care au inspirat această rugăciune de mântuire.

- Ioan 1:12 "Însă tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să devină copii ai lui Dumnezeu".

- Ioan 3:16 "Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, încât L-a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică".

- Romani 3:23 "Căci toţi au păcătuit şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu".

- Romani 5:8 "Însă Dumnezeu Şi-a dovedit dragostea faţă de noi prin faptul că, în timp ce noi eram păcătoşi, Cristos a murit pentru noi".

- Romani 6:23 "Fiindcă plata păcatului este moartea, dar darul lui Dumnezeu este viaţa veşnică în Cristos Isus, Domnul nostru.".

- Romani 10:9 "Dacă deci Îl mărturiseşti cu gura ta pe Isus ca Domn şi crezi în inima ta că Dumnezeu L-a înviat din morţi, vei fi mântuit".

- Efeseni 2:8-9 "Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă; şi aceasta nu vine de la voi, ci este darul lui Dumnezeu; nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.".

Vă mulțumim pentru citirea de departe!

_____________________________

Rugăciunea de Mântuire. Ce părere aveți de această rugăciune?

Vă rugăm să lăsați comentarii de mai jos.

Mulțumesc!

Sursă: Biblie - Imagini: Rugăciune

2 comentarii:

Vă rugăm să lăsați o întrebare sau un comentariu bun și constructiv aici.