Faceți căutări pe acest blog

Rugaciunea de Dimineata


Această rugăciune este disponibil în urmatoarele limbi: engleză - spaniolă.

Dumnezeu, am decis să încep această zi cu tine.

Am venit la prezența ta Dumnezeu atotputernic. Vă voi oferi laude și recunoștință. Vă rugăm să primesc rugăciunea mea ca o aromă plăcută în prezența ta.

Vă te laud pe Dumnezeu meu. M-am umilesc în prezența ta. Caut de ajutorul tău. Știu că ești cu mine mi-a dat mântuirea pentru această zi.

Duhul lui Dumnezeu, astăzi voi fi ascultător la instrucțiunile dumneavoastră. Te rog ajută-mă să fac voia Tatălui.

Astăzi, va fi începutul celor mai bune zilele mele.

Voi ridica această zi pentru a crea ceva nou, frumos și util. Toata lumea va beneficia de ea. Ai făcut-o în geneza și voi imita munca.

Astazi voi efectua activitățile mele cu toată puterea mi-ai dat. Eu voi fi eficient, angajate și profesional.

Doamne, nu va fi frică să faci ceea ce mă întrebi pe mine. Te rog, învinge dușmanii mei pentru că eu sunt ascultător la tine.

În numele lui Isus, voi atinge succesul. Voi marș pentru a câștiga bătălii mele.

Iartă-mă dacă am fost rebel. Ultimul lucru pe care vreau este să provoace furia împotriva mea și familia mea.

Am ierta pe cei care m-au jignit. Dă-mi ocazia și voi rezolva problemele mele cu alte persoane.

Ajută-mă să câștige încrederea altor persoane. Toată lumea trebuie să vorbească bine de mine.

Astăzi am decis să elimine din viața mea toate păcatele. Voi trăi în sfințenie. Lasă-mă să văd slava ta, semne și minuni tale.

Trebuie să fiu de partea ta. Vreau să trăiesc în victorie constant. Doamne, știu că poți face lucruri mari în viața mea.

Doamne, vă rugăm să trimiteți un înger puternic in seara asta. Comandați-l pentru a elimina toate obstacolele din calea mea.

Mâine voi ridica să vă înalțe pentru dvs. mari victorii. Am vesti că mâine ochii mei vor vedea mântuirea ta în viața mea.

Mă angajez să vină la prezența ta în fiecare dimineață. Eu va multumesc si va laud pentru dvs. mare dragoste.

În numele lui Isus,

... Amin!

_______________________________

Mă bucur că te-ai rugat "Rugaciunea de Dimineata"!

Acum vă invit să faceți o altă rugăciune. Acesta este cel mai important rugăciune.
Această rugăciune va beneficia eternitate ta.

Vă rugăm să urmați acest link:

Rugăciunea de mântuire


_______________________________

Rugaciunea de Dimineata. Ce părere aveți de această rugăciune?

Vă rugăm să lăsați comentarii de mai jos.

Mulțumesc!


Inspirat pe aceste versete din Biblie: Geneza 1:5-31 - Geneza 26:31 - Geneza 28:18 - Exodul 7:15 - Exodul 8:20;23 - Exodul 9:5 - Exodul 17:9 - Exodul 30:7;33 - Exodul 34:2 - Exodul 34:4 - Iosua 3:5 - Iosua 7:13 - Iosua 8:10 - Iosua 11:6 - Iosua 22:18 - 1 Samuel 11:9 - 1 Samuel 17:20 - 1 Regi 17:6 - 2 Regi 7:1 - 2 Regi 19:35 - 1 Cronici 23:30 - 2 Cronici 20:17 - Rut 2:7
Biblie - Imagini: Baker plajă

2 comentarii:

Vă rugăm să lăsați o întrebare sau un comentariu bun și constructiv aici.