Faceți căutări pe acest blog

Rugăciune Pentru Bani


Această rugăciune este disponibil în urmatoarele limbi: engleză - spaniolă.

Dumnezeul cerului și al pământului,

Proprietar absolut de toate de aur și argint. Am invoca ajutorul tău în finanțele mele.

Doamne, te rog multiplica produsul muncii mele. Trebuie să plătească datoriile mele și de a trăi cu demnitate.

Vreau să prospere. Aș dori să moștenească proprietăți pentru copiii mei într-o zi.

Sunt conștient de faptul că vremuri bune și rele va ajunge la toată lumea. Mărturisesc că am nevoie de tine!

Ajută-mă să fie inteligent și prudent în toate antreprenoriat.

Dă-mi:

- Informații de a studia si de a invata. Trebuie să înțeleagă cum să gestioneze și să investească.

- Înțelepciunea ta. Trebuie să fie în măsură să respingă bani atunci când nu este bine pentru mine.

- Abilitatea de a face afaceri cinstit. Nu vreau să te dezonora.

Dumnezeu, meriți servitori excelente. Vreau să fiu capabil să producă dublu față de media.

Vreau să fiu eficient în toate eforturile. Încrederea ta pe mine va crește. Vei avea încredere în cele din urmă mi-a mai mult de mi-ai dat inițial.

Eu nu va depinde de bani. Ai învățat asta ucenicii Tăi. Sunt discipol dumneavoastră acum.

Numai înțelepciunea ta mă va da viață. Banii nu vor.

Nu voi dori comporta ca un lingușitor. Nici scuze pentru a obține bani de la alții.

Ajută-mă să înțeleg că ...

- Banii nu sunt prietenul meu.

- N-ar trebui să iubesc banii. Cartea nu se poate sătura sufletul.

- Iubirea de bani este rădăcina tuturor relelor.

Oamenii care poftești bani sunt deturnate de la tine. Multe rele se întâmplă la acei oameni.

Dumnezeu, ține-mă de la preferând bani mai mult decât tine.

Unul din ucenicii Tăi te-a trădat pentru 30 de arginți. Apoi a sinucis.

Păstrează-mă de la o reputație proastă. O reputație de o persoană care iubește bani.

În schimb, voi folosi banii pentru a vă înalțe. Voi ajuta cu construirea și întreținerea templu dumneavoastră. Locul unde numele tău este adorat. Vei fi înălțat în mijlocul societății.

Doamne, Îți promit ...

- Mă voi întoarce banii dacă primesc mai mult decât ar trebui. Nu voi păstra banii care aparțin altcuiva.

- Nu voi iubi de bani. Eu voi fi mulțumit cu ceea ce am. Mi-ai promis; "Nu te voi lăsa, nici voi părăsi".

- Eu nu va funcționa ca un cămătar. Nu se va comporta ca un cămătar cu frații și surorile mele. Eu nu le va percepe dobândă.

- Voi plăti întotdeauna lucrători mei de la sfârșitul fiecărei zile. Nu vreau să merg plângând la tine. Nu vreau să fie convins de păcat împotriva lor.

- Eu nu va accepta bani pentru a rănit oameni. Mult mai puțin împotriva poporului Tău Israel.

- Nu voi accepta bani necinstite. Știu că se va termina în curând.

- Nu voi accepta mită de orice fel.

- Nu voi mitui judecători și autoritățile.

- Nu voi prostitueze corpul meu. Eu nu va obține profituri din prostituție. Nu vă voi da daruri din cele câștiguri.

Tu mi-ai dat deja multe binecuvântări. Știu că mă va da mai mult. Eu voi avea grijă de ei cu credincioșie.

Te rog ajută-mă să organizeze finanțele mele. Vreau să fie în măsură de a împărtăși cu alții.

Vreau să fiu ca tine Doamne. Cineva capabil să se înmulțească binecuvântări. Capabile să sătura foamea dur.

Vreau să fiu un ajutor pentru alții. Nu trebuie să existe nici o nevoiaș în comunitatea mea.

Eu va servi oameni cu dragoste. Nu pentru bani.

Eu nu va mai fi arogant. Acum spun cu umilință, "cu voia lui Dumnezeu, voi reuși!"

În numele lui Isus,

Amin.

______________________________

Mă bucur că te-ai rugat "Rugăciune Pentru Bani"!

Acum vă invit să faceți o altă rugăciune. Acesta este cel mai important rugăciune.
Această rugăciune va beneficia eternitate ta.

Vă rugăm să urmați acest link:

Rugăciunea de mântuire


______________________________

Ce părere aveți de această rugăciune?

Vă rugăm să lăsați comentarii de mai jos.

Mulțumesc!

Rugăciune Pentru Bani; inspirat pe aceste versete din Biblie: Geneza 43:12 - Exodul 22:25 - Leviticul 25:36-37 - Deuteronom 23:17-19 - Deuteronom 24:15 - 2 Regi 4:1-7 - 2 Regi 5:26-27 - 2 Regi 12:5;14 - Psalmii 15:5 - Proverbe 13:11 - Proverbe 17:16 - Proverbe 19:14 - Eclesiastul 5:10 - Eclesiastul 7:12 - Eclesiastul 9:11 - Mica 3:11 - Hagai 2:8 - Matei 27:5 - Marcu 6:8;37 - Luca 14:28 - Luca 16:14 - Luca 19:13;16;24 - Faptele Apostolilor 4:34 - 1 Corintieni 16:2 - 1 Tesaloniceni 2:5 - 1 Timotei 3:3 - 1 Timotei 6:10 - Evrei 13:5 - Iacov 4:13 - 1 Petru 5:2 - Iuda 1:11 Biblie - Imagini: Bani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să lăsați o întrebare sau un comentariu bun și constructiv aici.